Belka
Piątek, 16 Listopada 2018   imieniny: Maria, Edmund, Marek
Rejestracja Witaj: Gościu, Zaloguj się
 
Belka
 

Klarna i SOFORT w zintegrowanym designie

Data publikacji: 2017-08-30, Data modyfikacji: 2017-08-30
A A AWydrukDrukuj  
 
Klarna i SOFORT w zintegrowanym designie

Grupa kapitałowa Klarna, w której skład wchodzą Klarna, Bill Pay i SOFORT, lider płatności online w Europie, zmienia i ujednolica swoją identyfikację wizualną. W ramach globalnego rebrandingu unowocześniono logo Klarny, powstały też trzy nowe grupy produktowe, które otrzymały charakterystyczne logotypy w pastelowej kolorystyce. Nowa identyfikacja wizualna marki Klarna odzwierciedla intuicyjność i nowoczesność, a także ma zwrócić uwagę młodych konsumentów. Zmiana zacznie obowiązywać od 28 sierpnia br.

Od początku powstania spółki jej celem było uproszczenie metod płatności online. W 2014 roku w wyniku połączenia SOFORT z Klarna powstała Grupa Kapitałowa Klarna. Zatrudnia ona ponad 1500 pracowników i działa na 14 rynkach. W Polsce jest obecna poprzez SOFORT . Nowo powstała struktura łącząca oba podmioty, stała się wiodącym dostawcą metod płatności w Europie. Obecnie dostarcza swoje rozwiązania płatnicze 60 milionom konsumentów i 70 000 sprzedawcom internetowym. 

W dążeniu do zrewolucjonizowania części usług w bankowości detalicznej Klarnie niezmiennie towarzyszy proces ciągłego udoskonalania swoich produktów. Jego celem jest stworzenie najnowocześniejszej platformy technologicznej koncentrującej się na bezpieczeństwie i wygodzie klientów, innowacjach fintechowych oraz prostocie rozwiązań. Stąd też, wejście Grupy w kolejny etap rozwoju, którym jest stworzenie ujednoliconego i nowoczesnego wizerunku pod wspólną marką Klarna. W celu jeszcze lepszego zoptymalizowania procesów zakupowych dla sprzedawców i klientów produkty SOFORT weszły w skład portfela produktowego Klarny – „Pay now.” (płatności natychmiastowe). W ramach zmiany wprowadzono również dwie inne usługi „Pay later.” (płatności odroczone, faktura) oraz „Slice it.” (płatności ratalne), które na chwile obecną, nie będą dostępne w Polsce. Do każdej grupy produktowej stworzono nowe, intuicyjne logotypy, wykorzystujące język obrazu. W połączeniu z nową kolorystyką charakteryzującą się pastelowo różową barwą, powstał ekscytujący design wyrażający nowoczesne podejście do płatności internetowych. Zmiany wprowadzono również z myślą o młodych konsumentach, w szczególności przedstawicielach pokolenia millenialsów, dla których świat nowych technologii jest naturalnym środowiskiem i elementem ich stylu życia. Nowa identyfikacja wizualna ma oddawać kierunek, w którym zmierza firma.

– W ostatnim czasie, w ramach Grupy Klarna, zaszło wiele istotnych zmian, Klarna otrzymała pełną licencję bankową, nawiązaliśmy też strategiczne partnerstwo z funduszem inwestycyjnymi Permira. Dzisiaj wykonujemy kolejny, znaczący krok w kierunku stania się najbardziej preferowaną metodą płatności i maksymalnemu upraszczaniu zakupów w sieci. Naturalnym etapem realizowanej strategii rozwoju jest rebranding i ujednolicenie identyfikacji wizualnej produktów Grupy. Odzwierciedla ona cechy, które nas charakteryzują czyli innowacyjność, bezpieczeństwo, wygoda i bezproblemowość płatności. Nawiązuje też do dynamicznie rozwijającego się sektora usług bankowości elektronicznej, którego jesteśmy liderem. Unowocześniona marka Klarna odzwierciedla nasze dążenie do oferowania poszukiwanych przez klientów rozwiązań, takich, w których jedno kliknięcie pozwala im zdecydować w jaki sposób i kiedy zapłacą za swoje zakupy. Poprzez nową identyfikację wizualną chcemy wprowadzić trochę ekspresji w dość monotonny bankowy świat, w którym funkcjonujemy – powiedział Sebastian Siemiątkowski, współzałożyciel i CEO Klarny.

W przypadku marki SOFORT oraz wszystkich rynków na których jest ona obecna, w tym Polski, największa i najbardziej zauważalna modyfikacja z perspektywy partnerów i konsumentów dotyczy oprawy graficznej oferowanej usługi oraz logo. Znak graficzny przedstawia dłoń z palcami ułożonymi w kształcie litery „V”, czyli tzw. wiktorii, na pastelowo różowym tle. W takiej kolorystyce będzie utrzymana cała nowo powstała identyfikacja wizualna, która z pewnością odróżni się od innych podmiotów dostępnych na rynku, podkreślając jeszcze bardziej nowoczesne podejście Grupy Klarna do swoich klientów. W Polsce logotyp usługi SOFORT zmieni się na: „Klarna.” lub „Przelew.”, a jej nazwa: „Przelew elektroniczny” pozostanie bez zmian. Co ważne, produkty firmy zostaną zintegrowane pod kątem wizualnym, ale technologicznie ich funkcjonalność pozostanie bez zmian. Będzie to ta sama szybka i bezpieczna metoda płatności. Tylko niezbędne modyfikacje nastąpią na stronach partnerów SOFORT, gdzie przy wymienionych metodach płatności znajdzie się nowe logo Klarny (w wersji na białym lub czarnym tle). 

 – Od 28 sierpnia konsumenci będą mogli zauważyć na stronach naszych partnerów nowe elementy graficzne w związku z wprowadzonymi modyfikacjami. Logo SOFORT zostanie zastąpione nowym logotypem usługi i logo Klarny. To jedyna zmiana, którą klienci końcowi będą w stanie zauważyć. Natomiast sprzedawcy będą zobowiązani do zmiany logotypu SOFORT. Co bardzo ważne, umowy oraz ich warunki pozostaną bez zmian, jak również osoby kontaktowe ze strony firmy nie ulegną zmianie – dodaje Sebastian Siemiątkowski, współzałożyciel i CEO Klarny. 

SOFORT, Źródło artykułu: SOFORT
 
Komentarze
Brak komentarzy, Twój może być pierwszy!
Autor:
Kod z obrazka:
Puste pole z komentarzem
Puste pole z podpisem
Wyszukaj
 
Kreska
Kreska
Dodaj artykuł
Najnowsze komentarze
 
    Kreska
     
    Polecane

    DOSTAWCY-INTERNETU-W-POLSCE-NAJLEPSZY-INTERNET

     




    Brak sond
     
    Newsletter
    Bądź na bieżąco z nadchodzącymi imprezami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.
     
     
    Powiat głubczycki – powiat południowej części  województwa opolskiego, ze stolicą w Głubczycach. W skład  powiatu wchodzą gminy: Głubczyce, Baborów, Branice i Kietrz zajmując łącznie powierzchnię 673 km2.

    Główną gałąź gospodarki powiatu stanowi rolnictwo, w związku z czym tutejszy przemysł związany jest w głównej mierze z przetwórstwem rolno-spożywczym. Na terenie powiatu działają: Zakłady Piwowarskie Głubczyce, Turek Głubczyce, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Głubczyce, czy Top Farms Głubczyce.
     

    Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola